fbpx
0%
Musculatura antrenata

Doar 20 de minute saptamanal!

EMS (Electronic Muscle Stimulation) presupune folosirea unui curent electric de joasă frecvență în scopul tonifierii musculaturii scheletice. Prin intermediul stimulului electric exterior, similar cu cel creat de creier (SNC) pentru a da nastere mișcărilor, respirației, si altor procese fiziologice, metoda EMS Full Body Trainig reușește să antreneze aproximativ 90% din musculatura scheletică simultan.

EMS (Electronic Muscle Stimulation) presupune folosirea unui curent electric de joasă frecvență în scopul tonifierii musculaturii scheletice. Prin intermediul stimulului electric exterior, similar cu cel creat de creier (SNC) pentru a da nastere mișcărilor, respirației, si altor procese fiziologice, metoda EMS Full Body Trainig reușește să antreneze aproximativ 90% din musculatura scheletică simultan.

În timpul antrenamentelor poți ajunge la un consum energetic de aproximativ 500 calorii, iar în urmatoarele 48 de ore metabolismul bazal consumă suplimentar pâna la 4000 de calorii în baza refacerii post­efort.

Consum energetic aproximativ pentru alte sporturi:

  • ­ înot ușor: 250 cal/ 30 min.
  • ­ alergare ușoară: 300 cal/ 30 min.
  • ­ mers normal: 97 cal/ 30 min.
  • ­ fotbal competitiv: 325 cal/ 30 min.

EMS Training reușește să antreneze 90% din fibrele musculare simultan, la fiecare contracție generată de aparat. Intensitatea impulsurilor are efect și asupra musculaturii din planurile profunde cu un nivel minim de solicitare mecanică.

Studiile efectuate demonstrează că această metodă este de 18 ori mai eficientă

comparativ cu metodele convenționale de fitness.

Fiind un antrenament intens angrenează automat procese de refacere mai costisitoare decât un antrenament obișnuit, astfel reducându­-se țesutul adipos subcutanat pe întreg corpul și dezvoltăndu-­se musculatura scheletică.

Acest implus este conceput să interacționeaze prin piele doar cu musculatura scheletică

folosind o intensitate joasă a curenților (0-100 Hz). Astfel nu afectează alte organe precum inima, creierul, ganglionii, etc neexistând astfel niciun risc pentru sănătatea practicantului nici pe termen lung. Corpul uman este obișnuit cu impulsurile electrice, întocmai sistemul nervos

utilizează impulsuri bioelectrice pentru a asigura toate funcțiile organelor.

  • epilepsie
  • stimulator cardiac
  • sarcină
  • tulburări puternice ale tensiunii arteriale
  • hernie inghinală şi ombilicală
  • tuberculoză
  • boli tumorale
  • arteroscleroză în stadiu avansat, tulburări ale tensiunii arteriale
  • boli neurologice grave
  • diabet zaharat (doar cu acordul medicului)
  • stări febrile
  • procese bacteriale sau virale acute
  • perioada menstruaţiei
  • sângerari, sângerari puternice (hemofilie)

Timpul salvat este cel mai mare beneficiu oferit de această metoda revoluționară, fiind

necesare doar 20 de minute de antrenament pe saptămână.

Numeroasele beneficii ale electrostimulării musculare active prin metoda EMS Training se găsesc în:

Sport și fitness:

  • Tonifiză musculatura;
  • Reduce grasimea corporală;
  • Crește forța musculară generală;
  • Crește masa musculară generală;
  • Îmbunătățește rezistența fizică generală/ specifică;
  • Îmbunătățește coordonarea specifică ramurilor sportive;
  • Crește mobilitatea articulară;
  • Crește rata metabolismului bazal;

Sanatate și recuperare medicală

  • Reduce durerile musculare;
  • Protejează toate articulațiile;
  • Reduce greutatea în exces;
  • Tonifiază musculatura din straturile profunde;
  • Ameliorează funcția respiratorie;
  • Ameliorează incontinența sfincteriană;
  • Echilibrează musculatura paravertebrală;
  • Reduce asimetriile musculare;
  • Dezvoltare generală armonioasă;
  • Ameliorează funcția sistemului circulator;
  • Intensifică metabolismul;
  • Ameliorează retenția de apă a organismului.

Welness & Beauty

  • Reduce grăsimea subcutanată;
  • Reduce celulita;
  • Tonifiază musculatura;
  • Piele mai fermă;
  • Ameliorează retenția de apă;
  • Dezvoltă o ținută frumoasă;

Toate beneficiile sunt dependente de factorul ”antrenament fizic” gravitând în jurul metabolismului muscular.

Este perfect pentru cei aflați în criză de timp!

Salvând foarte mult timp dar asigurând un nivel superior de antrenare poate fi practicat atât de sportivii de înaltă performață (precum Usain Bolt) cât și de proaspetele mămici, bătrâni și tineri deopotrivă. 

Socientatea actuală este într-­o luptă continuă cu minutele, zilele, lunile și anii, toți dorind să facă mai multe pentru ei, pentru a asigura o calitate superioară vieții, iar un corp sănătos și estetic fiind indispensabil când ne referim la asta.

Nu! 

Doar dacă posezi un stimulator cardiac este complet interzisă practicarea electrostimulării musculare. Persoanele care suferă de tulburări minore de natură cardiacă pot efectua acest antrenament adaptându-­se intensitatea efortului în funție de condiția fizică a clientului. În timpul antrenamentelor frecvența cardică poate crește până la maxim 130 bpm.

Studii Clinice

Da.

Antrenamentul durează 20 de minute, timp în care se efectuează un program specific de exerciții fizice coordonate, ­ demonstrate ­și corectate de antrenor/ kinetoterapeut, pe toată durata ședinței. Exercițiile fizice sunt alese în funcție de condiția fizică a fiecăruia, astfel se pot antrena tinerii și bătrânii deopotrivă.

Nu!

Intensitatea impusurilor este reglată constant în funție de pragul senzorial dureros al fiecărei persoane. Percepția în musculatură este sub forma unei vibrații periodice (4 secunde impuls, ­ 4 secunde pauză, ­ timp de 20 de minute).

Nu! 

Atât timp cât sunt respectate contraindicațiile generale ale acestei metode, orice individ sănătos poate practica EMS Training pe termen lung. Daca sunt respectate indicațiile antrenorului se adoptă o alimentație corespunzătoare și o hidratare optimă elctrostimularea musculară este la fel de sănătoasă ca orice altă activitate sportivă.

Da! 

Dacă starea de sănătate a practicantului permite desfășurarea antrenamentului, și nu există astfel nici una din afecțiunile și situațiile menționate la categoria contraindicații.

Antrenorul se interesează săptămânal de starea generală de sănatate a clientului pentru evitarea situației de a efectua antrenamentul într-­un moment nefavorabil.

Da! 

EMS Training se dovedește a fi extrem de util când dorim o scădere a greutății corporale în baza țesutului adipos. Generând un consum superior de calorii în urma antrenamentului (pana la 4500 cal.) corpul mobilizează grăsimea stocată în scopul refacerii organismului favorizănd dezvoltarea masei musculare. Prin adoptarea unei diete personalizate poți favoriza mai mult reducerea greutății sau creșterea masei musculare generale, în funcție de obiectiv.

Da! Electrostimularea este o componentă a fizioterapiei, procedură de recuperare medicală ce presupune folosirea unor curenți electrici pentru a reduce durerile, inflamațiile, și  pentru a favoriza relaxarea și regenerarea țesuturilor moi. 

EMS Training asociat cu exerciții specifice kinetoterapei contribuie semnificativ la reducerea  durerilor de spate datorită curenților de joasă frecventă (0-­100 Hz), chiar după primele ședințe. Echipamentul oferă un suport substanțial pentru coloana vertebrală asemenea unui corset ergonomic foarte ușor si practic.

Da! Creșterea masei musculare este mult mai rapidă în comparație cu antrenamentul cu greuțăți convențional deoarece dureză doar 20 de minute să îți antrenezi 90% din musculatură într­-un singur antrenament. Prin adoptarea unei dieta corespunzătoare dezvoltarii musculare, prin antrenamente regulate și odihnă suficientă masa musculară prinde proporții în timp ce grăsimea corporală scade. Beneficiul este un metabolism bazal intensificat.

Echipamentul de igiena este asigurat de GO FIT Studio și nu este necesar altceva decât lenjeria intimă și o pereche de șosete/ teneși. Prosoapele și alte articole de igienă sunt și ele asigurate. 

Este esențial ca înainte cu 2-­3 ore de antrenament sa luam o masă consistentă pentru a avea energie suficientă. Evită carbohidrații rafinați și consumă aproximativ 500 ml de apă cu 30-40 de minute înainte. Alege o zi în care esți odihnit și ai o dispoziție generală cât mai bună pentru un antrenament de calitate.

Spre deosebire de alte studiouri de fitness asigurăm o intimitate deplină. Antrenamentul se desfășoară doar cu antrenorul personal în cadrul unei programări individuale. Acest lucru contribuie semnificativ la buna relaționare dintre antrenor și client, toată atenția fiind îndreptată asupra rezultatelor, fără a neglija niciun client.

Antrenamentul EMS este ideal pentru slabirea generala si uniforma.

Antreneaza simultan grupele musculare (agonisti & antagonisti) rezultand un efort ridicat (dar nu exagerat) care are ca rezultat arderea unui numar considerabil de calorii. In baza acestui consum corpul acceseaza depozitele de grasime prin procese matabolice de refacere postefort declansand fenomenul de “slabire”.

In urmatorele 48 de ore dupa antrenamentul EMS, organismul consuma suplimentar pana la 4000 de kilocalorii, activand metabolismul si sporind procesul de ardere a grasimilor. In acest mod masa musculara  se hraneste din masa de tesut adipost (intr-o anumita masura) devenind mai puternica si mai rezistenta.

Acesti tip de antrenament foloseste o tehnologie sportiva de top care are la baza electrosimularea musculara, folosind impulsuri de joasa frecventa folosite si in fizioterapie, mai exact in electroterapie. 

Acesti stimuli electrici performanti nu fac altceva decat sa contracte musculatura facand-o mai puternica, mai rapida si mai rezistenta la efort (85 contractii/ sec.). Aceste impulsuri nu ajung la inima sau la alte organe, ci este adresata doar musculaturii scheletice. 

Antrenamentul EMS poate fi adoptat de sportivii de performanta care doresc sa-ti perfectioneze tehnica sportiva. 

Poti fi exersate elemente tehnice din orice ramura sportiva in conditii avansate de ingrunare cu scopul de a perfectiona sau consolida anumite miscari. 

Citeste despre EMS Training si sportivi de performanta click

Intensitatea efortului folosită în cadrul ultimului antrenament este memorată digital, având scopul de a evalua și monitoriza nivelul de suportabilitate a practicantului în timpul impulsului electric generat de aparat asupra musculaturii scheletice.

Acest lucru ne ajută să știm exact cât de mare trebuie sa fie volumul efortului la antrenamentul urmator, încercand să depășim intensitățile la fiecare antrenament în măsura posibilităților .

Antrenorul personal experimentează programe diferite de antrenament sportiv cât și programe de recuperare medicală.

Posibilitatea de a înregistra în timp real cantitatea de efort utilizată în timpul exercițiilor EMS face din această metodă nonconformistă o versiune performantă de antrenament.

La sfărșitul antrenamentului corpul tau resimte o oboseală generală dar în același timp te simți energizat, oxigenat și puternic. Sistemul cardio-vascular este intensificat și susținut de sistemul respirator, creând un tonus general și o senzație de bine. Activitatea musculară angrenează toate sistemele organice ameliorând funcționarea acestora rezultănd îmbunătățirea rezistenței la efort.

Metabolismul funcționează la cote ridicate pentru o perioadă de aproximativ 3-4 zile, perioadă în care refacerea musculară post-efort va consuma o anumită cantitate de tesut adipos subcutanat și visceral pentru a se menține în parametri normali, definindu-se astfel procesul de reproporționare corporală în urma electrostimulării musculare active.

Tonusul general obținut oferă energie fizică și confort psihic îmbunătățind calitatea vieții reducând durerile musculare și articulare datorită proprietăților fizioterapeutice.

În cazul unui antrenament corect efectuat va apărea o febră musculară generală caracterizată de durere ușoară în momentele de întindere și încordare, localizată în profunzimea țesutului muscular scheletic, senzație fiziologică post-efort.

O multitudine de efecte benefice se înregistrează în urma practicări Electrostimulării Musculare Active pe termen lung, fapt dovedit de numeroasele studii de specialitate realizate în universități cunoscute din Germania asupra aparaturii Miha Bodytec.

Studiile au demonstrat că EMS Active Training îmbunătățește: Forța musculară, viteza, rezistența, echilibrul și coordnarea, ameliorează funcția metabolismului, procesele de refacere post-efort, îmbunătățește funcția respiratorie, ameliorează contineța urinară, etc.

Antrenamentul EMS este recomandat de numeroși fizioterapeuți și kinetoterapeuți în practica medicală de recuperare post-traumatică, post operatorie, reeducarea posturală, recuperare funcțională și în sportul de performanță.

Electrostimularea este o componentă a fizioterapiei, fiind folosită în recuperarea medicala, în sportul de performanță, în remodelare corporală, preparare fizică, antrenarea astronauților (cât timp sunt în misiune în afara spațiului terestru).

Vezi Kinetoterapie EMS – Afectiuni/ deficiente

Play Video
Close Menu