Musculatura antrenata

Doar 20 de minute saptamanal!

Ce este EMS Training?
Câte calorii ard cu EMS Training
De ce este mai eficient decat metodele convenționale?
Impulsul electric este periculos?
Ce contraindicații are EMS Training?
Ce beneficii aduce EMS Training?
Pentru cine este EMS Training?
Este dăunător pentru inimă?
Se fac exercitii fizice?
Este dureros?
Există efecte negative?
Poate fi practicat pe termen lung EMS Training­ul?
Pot să slăbesc?
Pot să scap de durerile spate?
Pot crește masa musculară?
Cum mă pregătesc pentru o ședință EMS?
Oferă intimitate?
Ce spun studiile de specialitate despre EMS Training?
Antrenamentul EMS este ideal pentru slabirea generala si uniforma.

Antreneaza simultan grupele musculare (agonisti & antagonisti) rezultand un efort ridicat (dar nu exagerat) care are ca rezultat arderea unui numar considerabil de calorii. In baza acestui consum corpul acceseaza depozitele de grasime prin procese matabolice de refacere postefort declansand fenomenul de “slabire”.

In urmatorele 48 de ore dupa antrenamentul EMS, organismul consuma suplimentar pana la 4000 de kilocalorii, activand metabolismul si sporind procesul de ardere a grasimilor. In acest mod masa musculara  se hraneste din masa de tesut adipost (intr-o anumita masura) devenind mai puternica si mai rezistenta.

Acesti tip de antrenament foloseste o tehnologie sportiva de top care are la baza electrosimularea musculara, folosind impulsuri de joasa frecventa folosite si in fizioterapie, mai exact in electroterapie. Acesti stimuli electrici performanti nu fac altceva decat sa contracte musculatura facand-o mai puternica, mai rapida si mai rezistenta la efort (85 contractii/ sec.). Aceste impulsuri nu ajung la inima sau la alte organe, ci este adresata doar musculaturii scheletice. 
Antrenamentul EMS poate fi adoptat de sportivii de performanta care doresc sa-ti perfectioneze tehnica sportiva. 

Poti fi exersate elemente tehnice din orice ramura sportiva in conditii avansate de ingrunare cu scopul de a perfectiona sau consolida anumite miscari. 

Citeste despre EMS Training si sportivi de performanta click

Intensitatea efortului folosită în cadrul ultimului antrenament este memorată digital, având scopul de a evalua și monitoriza nivelul de suportabilitate a practicantului în timpul impulsului electric generat de aparat asupra musculaturii scheletice.

Acest lucru ne ajută să știm exact cât de mare trebuie sa fie volumul efortului la antrenamentul urmator, încercand să depășim intensitățile la fiecare antrenament în măsura posibilităților .

Antrenorul personal experimentează programe diferite de antrenament sportiv cât și programe de recuperare medicală.

Posibilitatea de a înregistra în timp real cantitatea de efort utilizată în timpul exercițiilor EMS face din această metodă nonconformistă o versiune performantă de antrenament.

Antreor personal brasovLa sfărșitul antrenamentului corpul tau resimte o oboseală generală dar în același timp te simți energizat, oxigenat și puternic. Sistemul cardio-vascular este intensificat și susținut de sistemul respirator, creând un tonus general și o senzație de bine. Activitatea musculară angrenează toate sistemele organice ameliorând funcționarea acestora rezultănd îmbunătățirea rezistenței la efort.

Metabolismul funcționează la cote ridicate pentru o perioadă de aproximativ 3-4 zile, perioadă în care refacerea musculară post-efort va consuma o anumită cantitate de tesut adipos subcutanat și visceral pentru a se menține în parametri normali, definindu-se astfel procesul de reproporționare corporală în urma electrostimulării musculare active.

Tonusul general obținut oferă energie fizică și confort psihic îmbunătățind calitatea vieții reducând durerile musculare și articulare datorită proprietăților fizioterapeutice.

În cazul unui antrenament corect efectuat va apărea o febră musculară generală caracterizată de durere ușoară în momentele de întindere și încordare, localizată în profunzimea țesutului muscular scheletic, senzație fiziologică post-efort.

O multitudine de efecte benefice se înregistrează în urma practicări Electrostimulării Musculare Active pe termen lung, fapt dovedit de numeroasele studii de specialitate realizate în universități cunoscute din Germania asupra aparaturii Miha Bodytec.

Studiile au demonstrat că EMS Active Training îmbunătățește: Forța musculară, viteza, rezistența, echilibrul și coordnarea, ameliorează funcția metabolismului, procesele de refacere post-efort, îmbunătățește funcția respiratorie, ameliorează contineța urinară, etc.

Antrenamentul EMS este recomandat de numeroși fizioterapeuți și kinetoterapeuți în practica medicală de recuperare post-traumatică, post operatorie, reeducarea posturală, recuperare funcțională și în sportul de performanță.

Electrostimularea este o componentă a fizioterapiei, fiind folosită în recuperarea medicala, în sportul de performanță, în remodelare corporală, preparare fizică, antrenarea astronauților (cât timp sunt în misiune în afara spațiului terestru).

Vezi Kinetoterapie EMS – Afectiuni/ deficiente

Despre EMS Training
Cum functioneaza
Ce-mi trebuie pentru antrenament?

20

Minute de antrenament

1

Antrenament pe saptamana

4500

Calorii consumate dupa un antrenament

92

% Musculatura antrenata

18

X mai eficient decat metodele conventionale

100%

% Rezultate garantate